Librăria Book Corner

Constanţa Buzea la Book Corner: lansare de carte.

In lansare de carte on April 9, 2011 at 8:49 am

Librăria Book Corner în colaborare cu Editura ASCR vă invită marţi, de la ora 5, la o lansare maraton: reeditarea seriei complete de cărţi pentru copii, cărţi scrise şi publicate de Constanţa Buzea între anii 1970 – 1988. Volumele vor fi prezentate publicului de prefaţatorul ediţiei, criticul literar Irina Petraş, de criticul şi istoricul literar Sanda Cordoş, de Maria Brudaşcă, ilustratorul noii ediţii şi de Diana Breaz, editorul acestei ediţii.

 

 

„Sunt încântată şi mulţumită că nu numai generaţia copiilor mei, ci şi generaţiile mai noi se vor amuza şi vor învăţa din textele pe care le dedicasem cândva copiilor mei. Nu încetez să mă uimesc că această bucurie a fost/este posibilă în timp şi se face gustată şi folositoare tocmai când, din cauze varii, criza ar fi putut întârzia colaborarea dintre generaţia mea şi generaţiile care nu contenesc să vină, cu setea lor de haz şi uimire.”  (Constanţa Buzea)

Leave a Reply

